Registering your account is simple, fast and provides you secure access at a time and place that suits you.
Wszelką korespondencję w sprawie możesz do nas przekazać: w formie pisemnej (osobiście albo przesyłką pocztową przesłaną na adres: Hoist Polska sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 2, 50-265 Wrocław), ustnie (telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty w siedzibie) lub w formie elektronicznej (z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej na adres, - wystarczy kliknąć na przycisk "Napisz do nas" poniżej). Jeżeli zgłoszenie wymagać będzie udzielenia odpowiedzi zostanie ona udzielona w formie pisemnej w terminie 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia (pocztą tradycyjną lub za pomocą poczty elektronicznej, jeżeli takie będzie Twoje życzenie). Jeżeli odpowiedź nie będzie dla Ciebie satysfakcjonująca istnieje możliwość ponownego zwrócenia się ze swoimi wątpliwościami do Lidera Zespołu Reklamacji.